Regulamin strony Papierowe Skarby
Dzień dobry!
Za pośrednictwem bloga papieroweskarby.pl
lub sklepu internetowego pod adresem www.sklep.papieroweskarby.pl możesz złożyć
zamówienie na różnego rodzaju spersonalizowane pamiątki okolicznościowe takie
jak : kartki, pudełka, metryczki, albumy, itp.
Poniżej
znajdziesz regulamin określający ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży
prowadzonej przez Natalię Lebioda prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą ,,Papierowe
Skarby Natalia Lebioda” ul. Bolesława Krzywoustego 5a/8, 41-705 Ruda Śląska,
NIP: 6412533602. W regulaminie zawarte
zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do
zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, formach
dostawy i dostępnych sposobach płatności za zamówienie, procedurze odstąpienia
od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
W razie jakichkolwiek uwag, pytań,
wątpliwości, jestem do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail papierowe.skarby@onet.pl
§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu,
przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1)
Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna
osoba prawna,
2) Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze
Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową,
3)
Regulamin – niniejszy regulamin,
4)
Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https:// sklep.papieroweskarby.pl/,
5) Sprzedawca – Natalia Lebioda prowadzącą działalność
gospodarczą pod firmą ,,Papierowe Skarby Natalia Lebioda” ul. Bolesława
Krzywoustego 5a/8, 41-705 Ruda Śląska, NIP: 6412533602
6)
Blog – blog znajdujący się pod adresem internetowym https://www.papieroweskarby.pl/
7)
Czas realizacji zamówienia – Jest czasem od zaksięgowania pieniędzy na
koncie bankowym sprzedającego do momentu dostawy (wysyłki).
8)
Dni robocze - dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni
ustawowo wolnych od pracy.
§ 2
Postanowienia
wstępne
1.
Za
pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc
jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Bloga
lub Sklepu, Kupujący może złożyć zamówienie lub dokonać zakupu produktów
uwidocznionych na stronach Sklepu.
2.
Regulamin
określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu oraz Bloga, a także prawa i
obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
3.
Do
korzystania z Bloga lub Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w
Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez
komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
1)
dostęp
do Internetu,
2)
standardowy
system operacyjny,
3)
standardowa
przeglądarka internetowa,
4) posiadanie aktywnego adresu e-mail.
4. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie
anonimowo ani pod pseudonimem.
5. Zakazane jest podczas korzystania z Bloga
lub Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności
poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie
lub na Blogu.
6. Wszystkie ceny produktów są cenami brutto.
7. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności
sprzedawca nie wystawia paragonów ani faktur VAT , ale do każdego zamówienia
jest dołączona Faktura ze ,,stawką ZW”.
§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Za pośrednictwem Bloga i Sklepu, Sprzedawca
świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
2. Podstawową usługą świadczoną drogą
elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu
złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Zamówienie
można złożyć przez formularz kontaktowy na blogu, wiadomość e-mail wysyłaną na
adres papierowe.skarby@onet.pl lub
w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta
na platformie bloga lub Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez
konieczności posiadania konta w Sklepie.
3. Usługi świadczone są drogą elektroniczną
na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży, umowy
o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu, formularza
kontaktowego na Blogu lub stronie Sklepu, wiadomości e-mail wysyłanych na adres
papierowe.skarby@onet.pl .
4. W
celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z
korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w
szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych
osobowych przez osoby nieuprawnione.
§ 4
Składanie
zamówienia
1.
Kupujący
może złożyć zamówienie za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres papierowe.skarby@onet.pl, formularza
kontaktowego dostępnego na Blogu lub w Sklepie bez konieczności zakładania
konta.
2.
Złożenie
zamówienia w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po
uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Kupującego produktów, treści
cyfrowych lub usług. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do
realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór
sposobu dostawy zamówionych produktów oraz wybór metody płatności za zamówienie.
Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki
prywatności, z którymi Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek
wątpliwości dotyczących Regulaminu lub Polityki prywatności, Kupujący może
skontaktować się ze Sprzedawcą.
3.
Proces
składania zamówienia w Sklepie kończy kliknięcie w przycisk finalizujący
zamówienie. Kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie stanowi oświadczenie
woli Kupującego prowadzące do zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży,
4.
Po
kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie w Sklepie Kupujący zostanie przekierowany
na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia oraz instrukcją dokonania
płatności. Zapłata za zamówienie powinna
nastąpić w ciągu 3 dni od zawarcia umowy.
5.
Złożenie
zamówienia poprzez wiadomość e-mail na adres papierowe.skarby@onet.pl odbywa się
przez wysłanie wiadomości e-mail za pomocą adresu mailowego Kupującego na wyżej
wspomniany adres e-mailowy. W wiadomości Kupujący powinien określić jaki towar
chciałby zamówić oraz jakie cechy i informacje powinno zawierać jego
spersonalizowane zamówienie . W odpowiedzi Sprzedający przesyła cenę brutto
produktu, koszt wysyłki, czas realizacji zamówienia oraz dane do wpłaty . Kupujący
powinien również przesłać dane osobowe potrzebne do realizacji wysyłki
zamówienia.
6.
Złożenie
zamówienia poprzez formularz kontaktowy dostępny na Blogu odbywa się przez wypełnienie
pól formularza kontaktowego dostępnego na Blogu odpowiednimi danymi w tym :
imieniem, adresem e-mail Kupującego oraz treścią wiadomości a następnie
kliknięcie przycisku ,,Wyślij”. Treść wiadomości powinna określić jaki towar
chciałby zamówić Kupujący oraz jakie cechy i informacje powinno zawierać jego
spersonalizowane zamówienie . W odpowiedzi Sprzedający przesyła cenę brutto
produktu, koszt wysyłki, czas realizacji zamówienia oraz dane do wpłaty . Kupujący
powinien również przesłać dane osobowe potrzebne do realizacji wysyłki
zamówienia.
7.
Podczas składania zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie
nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do
wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe
dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności.
W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez
pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu
przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją
prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy
na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po
podjęciu kontaktu przez Kupującego.
8.
Kupujący oświadcza, że
wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe,
natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i
poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 7 powyżej.
§ 5
Dostawa
i płatność
1.
Dostępne do wyboru sposoby dostawy zamówienia opisane są na stronie
Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia. Koszt
dostawy zamówienia ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca na stronie Sklepu lub w
trakcie składania przez Kupującego zamówienia wskaże inaczej. Sprzedawca ma
prawo zadecydować o podziale zamówienia na kilka oddzielnych przesyłek bez
ponoszenia dodatkowych kosztów przez Kupującego.
2.
Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronie
Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.
3. Do każdego zamówienia dołączona jest Faktura ze „stawką ZW”. Zostanie ona
doręczona Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu
zamówienia lub spakowana razem z zamówieniem do przesyłki.
§ 6
Realizacja
zamówienia
1.
Realizacja
zamówienia rozpoczyna się po jego wcześniejszym opłaceniu na wskazane przez
Sprzedającego konto bankowe. Chyba, że Sprzedający ustali z Kupującym inne
warunki płatności.
2.
Realizacja
zamówienia obejmującego produkty fizyczne polega na przygotowaniu zamówionych
produktów, zapakowaniu ich w celu dostawy do Kupującego oraz nadaniu przesyłki
do Kupującego zgodnie z wybraną przez Kupującego formą dostawy zamówienia.
3.
Zamówienie
uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do Kupującego (powierzenia
przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem).
4.
Czas
realizacji zamówienia wskazany jest zawsze przy każdym produkcie lub ustalany
jest z Kupującym indywidualnie. W takiej sytuacji Kupujący wyraża zgodę na ustalony
termin realizacji zamówienia.
5.
Jeżeli
Kupujący zamówił produkty ze wskazanym różnym czasem realizacji, wiążącym dla
Sprzedawcy terminem realizacji całości zamówienia jest ten najdłuższy spośród
wszystkich produktów wchodzących w skład zamówienia, przy czym Sprzedawca może
zaproponować podział zamówienia na kilka niezależnych przesyłek celem przyspieszenia
czasu realizacji w odniesieniu do części produktów.
§
7
Odstąpienie od umowy
Konsumenta
1. Konsument, który
zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez
podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych
rzeczy.
2.
Począwszy od 01.01.2021 r., prawo do odstąpienia od umowy na zasadach
opisanych w niniejszym paragrafie oraz wynikających z ustawy o prawach
konsumenta przysługuje również osobie fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy
wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej. W związku z tym, gdy w ramach
niniejszego paragrafu mowa jest o uprawnieniach Konsumenta, począwszy od
01.01.2021 r. uprawnienia te dotyczą również osoby spełniającej powyższe
kryteria.
3. Prawo do
odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy:
1) w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;*
*Zgodnie
z art.38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupujący nie może odstąpić
od umowy, której przedmiotem był produkt spersonalizowany wykonany według
wskazówek i życzeń Kupującego (na produkcie zostały naniesione np. elementy,
napisy, itp. wskazane przez klienta, )
4. Aby odstąpić od
umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od
umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą,
faksem lub pocztą elektroniczną.
5. Konsument może
skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://www.dropbox.com/s/h5vnvv9il26mv43/Formularz%20odstapienia%20od%20umowy.doc?dl=1
, jednak nie jest to obowiązkowe.
6. Aby zachować termin
do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą
wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy
lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie,
jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że
Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy
odesłanie produktu przed jego upływem
8. Konsument ponosi bezpośrednie
koszty zwrotu rzeczy.
9. W przypadku odstąpienia
od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta
płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów
(jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później
niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa
odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich
samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W
każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu
płatności.
10. Jeżeli Sprzedawca
nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta,
może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta
do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego,
które zdarzenie nastąpi wcześniej.
11. Konsument ponosi odpowiedzialność
za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w
sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania produktu.
§ 8
Odpowiedzialność za wady
1. Sprzedawca ma
obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
2. Sprzedawca jest
odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną
lub prawną (rękojmia za wady).
3. Jeżeli sprzedany
produkt ma wadę, Kupujący może:
1) żądać wymiany
produktu na wolny od wad,
2) żądać usunięcia
wady,
3) złożyć oświadczenie
o obniżeniu ceny,
4) złożyć oświadczenie
o odstąpieniu od umowy.
4. Jeśli Kupujący stwierdzi
wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie
swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie
stosownej treści.
5. Kupujący może
skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://www.dropbox.com/s/7bx7aa7gutt8b0h/Formularz%20reklamacyjny.doc?dl=1
, jednak nie jest to obowiązkowe.
6. Kupujący może
kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą
elektroniczną.
7. Sprzedawca
ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia
doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy
wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
8. Szczegóły dotyczące
rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 –
576).
9.
Począwszy od 01.01.2021 r., przepisy w zakresie rękojmi
Sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej dotyczące Konsumentów, znajdują
zastosowanie również do osoby fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio
związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie
posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej.
§ 9
Dane osobowe i
pliki cookies
1.
Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
2.
Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w następujących celach i w
oparciu o następujące podstawy prawne:
a.
zawarcie i wykonanie umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
b.
realizacja obowiązków podatkowo-księgowych - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
c.
obrona, dochodzenia lub ustalenie roszczeń związanych z umową, co jest
prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę - art. 6 ust. 1
lit. f RODO,
d.
identyfikacja klienta powracającego, co jest prawnie uzasadnionym
interesem realizowanym przez Sprzedawcę - art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
e.
obsługa zapytań kierowanych przez Kupujących nieprowadzących jeszcze
do zawarcia umowy, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę
– art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
3. Odbiorcami
danych osobowych Kupującego są: firmy kurierskie, urzędy skarbowe, kancelaria
prawna, hostingodawca, dostawca systemu mailingowego, bank.
4.
Dane osobowe Kupującego są przechowywane w bazie Sprzedawcy przez cały
czas prowadzenia działalności gospodarczej w celu zapewnienia sobie możliwości identyfikacji
klienta powracającego, czemu jednak Kupujący może się sprzeciwić, domagając się
usunięcia swoich danych z bazy Sprzedawcy. Jeżeli sprzeciw taki zostanie
złożony przed upływem terminu przedawnienia roszczeń z zawartej umowy, Sprzedawca
będzie miał nadrzędny interes w przechowywaniu danych Kupującego do czasu upływu
terminu przedawnienia roszczeń. Dokumentacja księgowa zawierające dane osobowe
Kupującego jest przechowywana przez okres wymagany przez przepisy prawa.
5.
Uprawnienia Kupującego związane z przetwarzaniem danych osobowych: prawo
do żądania od Sprzedawcy dostępu do danych osobowych, ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
6.
Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale
niezbędne by skontaktować się ze Sprzedawcą, złożyć zamówienie, zawrzeć umowę.
7.
Sklep wykorzystuje technologię plików cookies.
8.
Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały
w polityce prywatności dostępnej w zakładce Polityka Prywatności i Pliki
Cookies
§ 10
Prawa
własności intelektualnej
1. Sprzedawca
poucza niniejszym Kupującego, że treści dostępne na stronach Sklepu oraz elementy
produktów fizycznych (np. projekty graficzne) mogą stanowić utwory w rozumieniu
ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do
których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
2. Sprzedawca
poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami
autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści
w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich
przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub
karną.
§ 11
Pozasądowe sposoby
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Sprzedawca wyraża
zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów
na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony
konfliktu.
2. Konsument ma
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
1) zwrócenia się do
stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu
wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
2) zwrócenia się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
Kupującym a Sprzedawcą,
3) skorzystania z
pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji
społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
3. Bardziej
szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
http://polubowne.uokik.gov.pl.
4. Konsument może
również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami
dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych
wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 12
Postanowienia
końcowe
1.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania
ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw
nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed
dokonaniem zmiany.
2.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie
bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego na podstawie umów zawartych przed
zmianą Regulaminu.
3.
Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za
pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze
względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę.
Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których
właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych. Począwszy od 01.01.2021
r. postanowienie to nie znajduje również zastosowania do osoby fizycznej
zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - w przypadku takiej
osoby właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
4.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2021r.